Cum mi-am petrecut venirea primaverii

Anul acesta 1 si 8 Martie a picat excelent, in weekend, asa ca am sarbatorit pe saturate.

Dupa ce a trecut Craciunul si Anul Nou, in cap mi-a incoltit ideea de a petrece cateva zile in Bucuresti. Ma si gandeam cand sa fac acest lucru si mi-am dat seama ca cea mai potrivita perioada ar fi chiar la inceput de primvara, adica pe 1 si 8 Martie, cand femeile se sarbatoresc cu mare bucurie.

Mi-a placut mult ca am putut sa ma bucur de culorile primaverii din Bucuresti, unde martisoarele incepeau sa isi spuna povestile despre puritate.

Cazarea speram sa o rezolv cu o prietena, insa aceasta nu a mai fost disponibila. Varianta rapida pe care am gait-o a fost ceva in regim hotelier Bucuresti, dar sa stiti ca a fost minunat. Nu m-a deranjat nimeni si curatenia a fost impecabila.